عضویت در گروه پشتیبانی

 

ماهیت وجود گروه های پشتیبانی؟

تمامی پکیج های آموزشی بیم سیتی دارای گروه پشتیبانی و رفع اشکال مجزا در تلگرام می باشند. در این گروه ها تمامی خریدارن پکیج ها عضو می شوند , هر گروه دارای ادمین های پشتیبانی می باشند و می توانید سوالات و مشکلات خود را در حین دوره پکیج بپرسید و کمک بگیرید و یا حتی از سوال و پرسش دوستانتان استفاده کنید و نمونه کارها و تمرینات خود را به اشتراک بگذارید ,  و در جَوی صمیمی همانند یک دانشکده مجازی پکیج خود را با رقابت دوستانه دوره کنید. همچنین در این گروه ها می توانید با مدرس پکیج خود نیز در ارتباط باشید.تجربه ثابت کرده است که بازدهی گروه های پشتیبانی برای یادگیری نرم افزار به مراتب حتی از کلاس های حضوری بیشتر است.

نحوه ی عضویت در گروه های پشتیبانی چگونه است؟

شما با خرید هریک از پکیج های آموزشی حق عضویت یک اکانت یا یک آیدی تلگرام در گروه مربوط به پکیج خود را دارید.

قبل از عضویت باید برنامه تلگرام را در نسخه دسکتاپ (کامپیوتر) و نسخه موبایل نصب کنید (اتصال اینترنت و قندشکن فراموش نشود)

برای عضویت باید شماره سفارش خرید پکیج خود و یا عکس فاکتور خرید پکیجتان را به ایدی ادمین پشتیبانی در تلگرام ارسال کنید.

(شماره سفارش و یا فاکتور خرید را می توانید در حساب کاربری خود درسایت در منو سفارش ها بردارید)

حالا جهت پیام به ادمین پشتیبانی تلگرام بر روی عکس زیر کلیک کنید

اسم ایدی تلگرام: @Bimcity_Support

 

فیلم آموزش ارسال پیام در گروه تلگرام 

در این فیلم آموزشی همراه شما خواهیم بود با آموزش نصب نرم افزار Snagit  تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار از دسکتاپ و مانیتور خود در حین کارکردن با نرم افزار عکس برداری کنید و مشکل خود را به صورت عکس راهنما در گروه ارسال کنید تا ادمین های و دیگر اعضای گروه بهتر بتوانند منظور شما را برداشت و بهتر شما را راهنمایی کنند.