آموزش پلاگین Enscape

آموزش مقدماتی پلاگین اینسکیپ رویت:

پس از مدت ها انتظار , پلاگین Enscape نرم افزار Revit توسط تیم متخصص ایرانی کرک شد. و این پلاگین اولین موتور فرعی رندرگیری نرم افزار رویت بشمار می آید که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است.

این موتور رندرگیری به صورت ریل تایم عمل رندرگیری را برای شما انجام خواهد داد. و شما رندرگیری در لحظه و ثانیه ای را در نرم افزار رویت تجربه خواهید کرد.

شما پس از طراحی پروژه در نرم افزار Revit با استفاده از Enscape  میتوانید در پروژه به صورت انیمیشن رندر شده قدم بزنید و جزییات طراحی را برای کارفرما نمایش بدید. از دیگر خصوصیات Enscape  میتوان عمل ویرایش همزمان صحنه در نرم افزار رویت و اینسکیپ دانست, به عنوان مثال با تغییر چدیمان مبلمان  در محیط پلان یا تغییر متریال در رویت , بلافاصله و همزمان عمل تغییر و جابجایی , در محیط ریل تایم اینسکیپ نمایش داده می شود.

ویژگی های این موتور رندرگیری به همین جا ختم نمی شود , لازم نیست برای نمایش پروژه به کارفرما نرم افزار رویت را همراه داشته باشید.شما میتوانید کل پروزه را با پسوند exe ذخیره کنید و به کارفرما اراییه دهید و کارفرما به راحتی میتواند به صورت رندرانیمیشن در پروژه قدم بزند و جزییات طراح شما را ببیند.

شما میتوانید آموزش کامل موتور رندر اینسکیپ رویت را در ورژن ۲۰۱۸ نرم افزار Revit میتوانید به صورت رایگان از لینک دریافت کنید.

آموزش  پلاگین Enscape

مدرس: الیاس بستگانی

مدت زمان: ۲۸ دقیقه

مشخصات دانلود
نوع فایل : example .zip
حجم : 132 MB
پسورد : www.archiclassic.ir
دریافت

 

دیدگاه کاربران
  • profile avatar
    باقری 3 فروردین 1399

    سلام وقت بخیر آقاس بستگانی خواستم تشکر ویژه ایی داشته باشم بابت تمام زحماتی که در قبال یادگیری ما برای نرم افزار رویت داشتید.انشاءالله سالی پر از خیر و برکت داشته باشید

    • profile avatar
      bimadmin 19 مهر 1399

      سپاس گذارم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *