منابع برتر آموزش Revit

امروزه نرم افزار Revit به عنوان یک نرم افزار پیشرو در زمینه bim , مبدل به یکی از اساسی ترین نرم افزار معماری و ساختمان در سراسر جهان شده است که تاکنون مدرسان زیادی به تالیف کتاب های آموزشی و فیلم های آموزشی در خصوص رویت پرداخته اند. و فضای مجازی و اینترنت نقش مهمی در شناخت و گسترش این نرم افزار و تبادل اطلاعات برای یادگیری رویت را ایفا میکند.

به عنوان مثال می توانید از سایت ,  یوتیوب به عنوان یکی از بهترین مراجع فیلم های آموزشی رویت و نرم افزارهای bim استفاده کنید. البته استفاده از فیلم های آموزشی یوتیوب را نمیتوان به عنوان یک رفرنس کامل آموزش رویت تلقی کرد و عموما فیلم های آموزشی که در یوتیوب آپلود می شوند بیشتر جنبه تبلیغاتی و شهرت انواع مدرسین را دارد و شما حتما برای شروع آموزش این نرم افزار باید از ابتدا دوره های آموزشی رویت و یا بسته های آموزشی را دوره کنید و پس از آن می توانید برای یادگیری بیشتر تکنیک ها , ترفند ها و بدست آوردن تجربیات انواع مدرسان بین المللی رویت برای ارتقای سطح علمی خود از یوتیوب استفاده کنید.

در این قسمت جهت معرفی بهترین منابع آموزشی رویت , ما ده صفحه پربازدید از فیلم های آموزشی بهترین مدرسین بین المللی رویت در یوتیوب را به شما معرفی میکنیم

لازم به ذکر است که برای ورود به این صفحات حتما باید از وی پی ان یا قند شکن استفاده کنید.

جهت دانلود هر فیلم آموزشی در یوتیوب کافیست در کنار آدرس آن در بالای صفحه وب حروف SS را کنار حرف Y تایپ کرده و اینتر بزنید. مطابق تصویر زیر

 

شماره ۱: صفحه رسمی Jeremy Roh

لینک ورود

شماره ۲: صفحه رسمی zach kron

لینک ورود

شماره ۳: صفحه رسمی HyunWoo Kim

لینک ورود

شماره ۴: صفحه رسمی  Алексей Борисов

لینک ورود

شماره ۵: صفحه رسمی Balkan Architect

لینک ورود

شماره ۶: صفحه رسمی Mateus Azevedo

لینک ورود

شماره ۷: صفحه رسمی M Smith

لینک ورود

شماره ۸: صفحه رسمی  Javier Aramendia

لینک ورود

شماره ۹: صفحه رسمی ANABIM

لینک ورود

شماره ۱۰: صفحه رسمی Autodesk Building Solutions

لینک ورود

 

شماره ۱۱: وب سایت رسمی الیاس بستگانی

الیاس بستگانی به عنوان مدرس بین المللی و بتا تستر نرم افزار Revit , از سال ۲۰۱۱ تا کنون کتاب ها , مقالات , فیلم های آموزشی رایگان و پکیج های آموزش حرفه ای را تولید کرده است که می توانید در وب سایت بیم سیتی از آموزش های رایگان و یا پکیج های آموزش استاد الیاس بستگانی به عنوان مرجع فارسی آموزش رویت استفاده کنید.

لینک ورود

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *