ویژگی های Revit 2021

هرساله نرم افزارهای کمپانی اتودسک بروزرسانی می شوند و خوشحالیم که نرم افزار Revit امسال با ویژگی های بهینه شده زیادی پا به عرصه گذاشت. اما اینجا لازمه که چند نکته را راجع به تغییر ورژن نسخه های مختلف یک نرم افزار بهتون یادآور بشم..اول اینکه هیچگاه زمانی که نسخه جدید منتشر میشه بلافاصله به نسخه جدید سوئیچ نکنید و حداقل ورژن قبل را از سیستم خود حذف نکنید. چون نسخه های جدید پس از ارائه همیشه باگ هایی بهراه دارن و این باگ ها در آپدیت ها و هاتفیکس های بعدی بهینه می شوند, دوم اینکه بعد از انتشار نسخه جدید زمان میبره تا پلاگین هاش ارائه بشه, پس به توصیه بیم سیتی همیشه ۶ ماه بعد از انتشار ورژن جدید, آن را نصب و استفاده کنید.یعنی زمانی که آپدیت های آن ارائه بشن مثل  Revit 2021.1 یا Revit 2021.2

و باور اشتباه خیلی کاربران این است که وقتی نسخه جدید منتشر میشود , تفاوت آن با نسخه قبلی خیلی است و دیگر نسخه قبل بدرد نمیخورد! که یک باور غلطه! در نسخه های جدید ممکنه فقط چند قابلیت اضافه و یا حتی حذف بشه و ممکنه تنها برخی از دستورات قبلی بهینه تر بشن به طوری که حتی ممکنه شما تفاوت نسخه جدید و قبلی را اصلا متوجه نشید! پس گول تبلیغات و جو سازی ورژن های جدید و نخورید و در نصب نسخه های جدید عجله نکنید.

با این حال ما همیشه هر ورژن جدیدی از نرم افزار Revit که ارائه شود در هرسال , ویژگی های جدیدش را به صورت کامل و به صورت کاملا رایگان در وب سایت بیم سیتی منتشر می کنیم تا شما عزیزان تفاوت های نسخه قبلی و نسخه جدید را به خوبی یاد بگیرید و همیشه به روز باشید. امیدوارم این فیلم آموزشی به شما جهت یادگیری بهتر نرم افزار رویت کمک کند.

 

نویسنده: الیاس بستگانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *